دستگاه تصفیه آب ایرانی و آشنایی با انواع آن

 معروف‌ترین دستگاه تصفیه آب ایرانی طراحی  و تولید پرهام شیمی

به‌طور حتم با دستگاه  تصفیه آب ایرانی و کاربرد آن آشنایی دارید. در واقع این دستگاه با سلامتی و بهداشت خانواده شما ارتباط مستقیمی دارد. پس بایستی از مدل و برندی استفاده نمایید که با استانداردهای روز دنیا ساخته شده باشد. و از بهداشت آن نیز اطمینان یابید. بهترین کار این است که دستگاهی با کیفیت بالا خریداری کنید. برخی افراد تنها به قیمت محصولات توجه می‌کنند و تصور می‌کنند که کالای ارزان قیمت می‌تواند همان کار تصفیه آب را انجام دهد. در حالی که محصولات بی کیفیت و نامرغوب به دلیل این که از مواد اولیه بی کیفیت ساخته شده‌اند، خطرناک هستند و به‌راحتی می‌توانند بر روی سلامتی افراد اثر گذاشته و زندگی آن‌ها را به خطر بیاندازند.

دستگاه تصفیه آب ایرانی

دستگاه تصفیه آب چیست؟ چه کاربردی دارد؟

دستگاه تصفیه آب، به منظور حذف مواد شیمیایی مضر و نامطلوب داخل آب ساخته شده است. که از این طریق به افزایش سلامتی افراد کمک می‌کند. مد نظر داشته باشید که در این دستگاه، فرایند تصفیه و ضد عفونی نمودن آب بر اساس استانداردهای جهانی بهداشت انجام می‌شود.

پرهام شیمی به عنوان یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های ایرانی موفق به تولید دستگاه تصفیه آب باکیفیت با استانداردهای جهانی شده است. در ساخت این دستگاه از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده شده که سبب تولید محصول باکیفیت شده است. این دستگاه با ضمانت نامه معتبر در اختیار شما عزیزان قرار گرفته که می‌توانید آن را خریداری نموده و از آن استفاده نمایید. مد نظر داشته باشید که تمامی محصولات این شرکت از بهترین متریال اولیه ساخته شده و دارای کیفیت بالایی هستند.

هدف از تصفیه آب چیست؟

شاید این سوال به ذهن شما خطور کند که هدف از تصفیه آب چیست؟ چرا باید تصفیه آب آشامیدنی انجام شود؟ خوب است بدانید که آب لوله کشی شهری از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است و مصرف آن در مدت زمان طولانی باعث بروز بیماری‌های مختلف در انسان می‌گردد. عوامل زیادی باعث می شوند تا آب دچار آلودگی شود که همین موضوع سلامتی انسآن‌ها را به خطر می‌اندازد. توجه داشته باشید که عواملی مانند کودهای شیمیایی، فلزات سنگین، کلر فاضلاب کارخانجات، فاضلاب بیمارستان‌ها، و آفت کش‌های کشاورزی و دیگر عوامل سبب آلودگی آب میشوند.

در نتیجه با مصرف آبی که تصفیه نشده، بیماری‌های متعددی مانند بیماری‌های عفونی، بیماری‌های قلبی، گوارشی، بیماری کبدی و کلیوی و غیره بروز می‌کند. در صورتی که از تصفیه آب مناسب در منزل استفاده کنید و از نوشیدن آب تصفیه نشده خودداری کنید، احتمال ابتلا به این بیماری‌ها کاهش یافته و سلامت خود و خانواده تان را تضمین می‌کنید.

به بیان ساده‌تر، هدف از انجام این کار، این است که جداسازی مواد و املاح مضر و عوامل بیماری‌زا از آب انجام شود. در این صورت شاهد بهبود بو و طعم آن خواهیم بود.

مزایای دستگاه تصفیه آب

استفاده از دستگاه تصفیه آب، به حفظ سلامتی شما کمک می‌کند. و باعث می‌شود تا با نوشیدن آب شرب تصفیه شده، دچار بیماری‌های مزمن نشوید. مزایای استفاده از این دستگاه به طور خلاصه شامل موارد زیر است:

  1. حذف کلر
  2. حذف بو، رنگ، مزه بد و شوری آب
  3. حذف مواد معلق، انگل و باکتری های موجود در آب
  4. استفاده از دستگاه تصفیه آب به حذف نیترات NO3 کمک می‌کند. در واقع نیتریت از طریق وارد شدن به درون خون به نوعی از گلوبین تبدیل می‌گردد. در نتیجه خون برای حمل اکسیژن تمایل کمتری از خود نشان می‌دهد. و این نرسیدن اکسیژن به مغز، باعث ایجاد مشکلات جدی در بدن اسنان می‌شود.
  5. کمک به حذف تری هالومتان‌ها. توجه داشته باشید که رایج‌ترین محصول فرعی ایجاد شده از کلرزنی که غلظت آن از دیگر مواد آلاینده بیشتر می‌باشد.
  6. حذف فلزات سنگین از قبیل سرب، کروم، روی، آلومنیوم و دیگر فلزات سمی
  7. کمک به کاهش سختی آب

قیمت دستگاه تصفیه آب

همان طور که گفته شد دستگاه تصفیه آب صنعتی به طور مستقیم با سلامتی انسان مربوط هستند، پیشنهاد ما به شما این است که بهترین محصول را انتخاب نمایید. قبل از هر چیز به برند و کیفیت دستگاه توجه کنید سپس قیمت را مدنظر قرار دهید.  شرکت پرهام شیمی در حال حاضر تولید کننده انواع دستگاه تصفیه آب با بالاترین کیفیت مطابق با استانداردهای جهانی می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید برای سفارش دستگاه تصفیه آب پرهام شیمی با همکاران ما تماس گرفته و کالای خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. توجه داشته باشید که این محصول را با گارانتی و خدمات پس از فروش دریافت می‌کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع مکالمه
با کلیک در این بخش با ما ارتباط باشید