قیمت جهانی سود پرک

قیمت جهانی سود پرک

قیمت جهانی سود پرک موضوعی است که قصد داریم در این مطلب در خصوص آن توضیحاتی ارائه دهیم. ممکن است با سودپرک و کاربرد آن در صنعت آشنایی نداشته باشد و حتی قیمت ان را ندانید. در هر صورت اگر در حوزه صنایع شیمیایی مشغول کار هستید، به طور حتم این ماده را می‌شناسید. و تا حدودی با آن سروکار دارید. در اصل کاربرد و موارد استفاده این محصول در صنایعی مانند کاغذسازی، صنایع شیمیایی، مواد پاک کننده و شوینده، پارچه، مواد شیمیایی و غیره می‌باشد.پس بهتر است قیمت جهانی سودسوزآور را در جهان و در بازار بورس بدانید.

سودپرک را بهتر بشناسید!

سود پرک نوعی ماده شیمیایی به شکل جامد، سفید رنگ، بدون بو و پولکی شکل است که با اسامی دیگری از جمله سود جامد پرک، سود سوز آور، کاستیک سودا، و چربی گیر صنعتی نیز شناخته می‌شود . این ماده به‌راحتی رطوبت هوا را به خود جذب می‌کند و باعث ایجاد حالت چسبندگی می‌گردد.  فرمول شیمیایی این ماده به صورت زیر است:

NaOH  = آنیون هیدروکسید (OH-) + کاتیون سدیم (Na+)

سود پرک را از کجا تهیه کنیم؟

خوشبختانه سود پرک به شکل گسترده در ایران تولید می‌شود. در نتیجه شما خریداران عزیز از نظر تامین آن با مشکل مواجه نخواهید شد. اگرچه چین تواسنته بیشترین سهم بازار جهانی سود پرک را به خود اختصاص دهد، ولی در حال حاضر به دلیل مناسب بودن قیمت محصولات ایرانی برای کشورهای دیگر، می‌توان به اختصاص سهم بالاتری از بازارهای جهانی در خصوص سود پرک امیدوار بمانیم. فروش سود پرک توسط پرهام شیمی یکی از خدماتی است که توسط این شرکت انجام می‌پذیرد.

پرهام شیمی یکی از بهترین شرکت‌های صنعتی است که با سال‌ها تجربه، موفق شده نمایندگی‌های بسیاری را در سطح کشور دایر نماید. این شرکت سودپرک را با قیمت مناسب با بهترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید از طریق تماس با شرکت، سفارشات خود را ثبت نموده و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید.

قیمت جهانی سود پرک در بازار

قیمت سود پرک

به دلیل کاهش ارزش پول در کشور ما، در حال حاضر صادرات برخی از کالاها با رونق بیشتری انجام می‌شود. زیرا این کار با قیمت کمتری انجام می‌شود و برای دیگر کشورها مقرون به‌صرفه است. این ماده شیمیایی بسیار ارزشمند و کاربردی است و از آن به‌وفور در صنایع مختلف استفاده می‌شود.خوشبختانه صادرات سود پرک نیز از این بازار بی نصیب نمانده و توانسته بخش عظیمی از صادرات کشورمان را نیز در بر بگیرد.

مد نظر داشته باشید که قیمت سود پرک به عواملی مانند نوع بسته بندی، مقدار آن، میزان عرضه و تقاضا، درصد خلوص و شرکت سازنده آن وابسته است. خوب است بدانید که قیمت سود پرک جامد با قیمت سود پرک مایع تفاوت دارد. بیشتر شرکت‌ها برای تعیین قیمت این محصولات به نوسانات بازار توجه کافی دارند و بیشتر قیمت‌های این کالا را به صورت دوره‌ای مشخص می‌کنند. جالب است بدانید که اکثر تولید کننده‌ها این محصولات را در بسته بندی‌های ۵۰ کیلوگرمی، ۱۰۰ کیلوگرمی، ۵۰۰ کیلوگرمی و ۱۰۰۰ کیلوگرمی به بازار جهت فروش عرضه می‌کنند.

در صورتی که تمایل دارید از قیمت جهانی سود پرک مطلع شوید، تنها کافی است از طریق شماره تماس‌های شرکت، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همکاران ما در پرهام شیمی، شما عزیزان را در یافتن قیمت این محصول یاری می‌رسانند.فروش سودپرک در تهران توسط شرکت پرهام شیمی با قیمت مناسب و بزور ارائه می گرد.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع مکالمه
با کلیک در این بخش با ما ارتباط باشید