پلی اکریل آمید کاتیونی

پلی اکریل آمید کاتیونی |پلی الکترولیت کاتیونی|فلوکولانت کاتیونی|پرهام شیمی

از اساسی‌ترین چالش‌هایی که امروزه جوامع رو به رشد را تحت تاثیر قرار داده، تصفیه آب و فاضلاب‌های صنعتی است که این فرایند میتواند توسط پلی اکریل آمید کاتیونی انجام گیرد. همان طور که می‌دانید تصفیه آب و فاضلاب در جامعه امروزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با توجه به افزایش روز افزون جمعیت، نیاز است منابع آبی با کیفیت مطلوب در اختیار انسان‌ها قرار بگیرد. بسیاری از کشورهای دنیا در تلاش هستند تا بتوانند منابع آبی باکیفیت را به منظور نیاز بشر تامین و در اختیار آن‌ها قرار دهند.

پلی اکریل آمید کاتیونی چیست؟

پلی اکریل آمید کاتیونی که به آن پلی الکترولیت با بار مثبت نیز می‌گویند، یکی از مهم‌ترین مواد منعقد کننده مورد استفاده در صنعت تصفیه آب و فاضلاب است. ممکن است این سوال به ذهن شما خطور کند که پلی اکریل آمید کاتیونی چه کاربردی دارد؟ در پاسخ به این سوال خوب است بدانید در صورتی که از پلی آکریل آمید کاتیونی استفاده شود، ذراتی که بر روی آب و پساب‌های صنعتی به شکل معلق هستند و دارای با بار منفی می‌باشند، جذب شده و عمل خنثی سازی لخته نمودن این مواد انجام می‌پذیرد.

پلی اکریل آمید کاتیونی

ویژگی پلی آکریل آمید کاتیونی

دلیل اهمیت این ماده منعقد کننده ویژگی‎‌هایی است که دارد، ویژگی پلی اکریل امید کاتیونی شامل برخورداری از بار مثبت و قدرت جذب بالای ذرات با بار منفی است. ذرات با بار منفی از جمله شن و ماسه توسط این پلیمرها جذب شده و بار منفی خود را از دست می‌دهند. این ذرات به شکل لخته به یکدیگر متصل شده و سپس در کف استخرهای تصفیه ته نشین می‌شوند.

هنگامی که پلی آکریل آمید کاتیونی به مخزن و استخر تصفیه فاضلاب وارد می‌شود. آکریل آمیدهای فعال ذراتی که دارای بار منفی هستند را جذب می‌کنند و بر روی سطح این ذرات می‌نشینند.

در این مرحله آب کاهش یافته و لخته ها تولید می‌شوند و کم کم حجم آن اضافه می‌شود. در نتیجه، با افزایش حجم این لخته ها، حجم زیادی از لجن و مواد لخته شده که بر روی سطح تشکیل شده اند، به بخش زیرین استخر یا تصفیه خانه انتقال داده می‌شوند. سپس این مواد به مروز ته نشین می‌شوند. مد نظر داشته باشید که عملی که پلی آمید آکریل کاتیونی انجام می‌دهد، این است که به افزایش سرعت لخته سازی، انعقاد و ته نشینی ذرات مواد معلق باردار موجود در آب و فاضلاب صنعتی کمک می‌نماید.

مزایای استفاده از پلی اکریل آمیدکاتیونی

مزایای بکارگیری پلی آکریل آمید  کاتیونی(پلی الکترولیت کاتیونی) عبارت است از:

  • قدرت بالای پلی آکریل آمید  کاتیونی در از بین بردن میکروارگانیسم‌ها، ذرات کلوئیدی و مواد معلق در آب و فاضلاب صنعتی
  • عملکرد بالا در تولید حجم بالای لجن
  • افزایش قدرت لخته سازی
  • واکنش پذیری بسیار بالا
  • کمک به بهبود زمان ته نشینی مواد معلق در سطح زیرین کف استخر

 

 

پرهام شیمی وارد کننده پلی آمید آکریل کاتیونی

پرهام شیمی به‌عنوان وارد کننده پلی آمید آکریل کاتیونی در ایران مشغول به فعالیت می‌باشد. این شرکت این محصولات را با کیفیت مرغوب از معتبرترین برندهای روز دنیا عرضه می‌نمایند. شما عزیزان می‌توانید نسبت به سفارش و خرید این محصول از پرهام شیمی اقدام نمایید. برای استعلام قیمت پلی آمید آکریل کاتیونی نیز می‌توانید با واحد فروش این مجموعه تماس بگیرید. همکاران ما راهنمایی‌های لازم را در این زمینه به شما هموطنان عزیز ارائه خواهند داد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع مکالمه
با کلیک در این بخش با ما ارتباط باشید