قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی آیا متفاوت است؟

در صورتی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب را داشته باشید، به طور حتم متوجه شده‌اید که قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی در بازار متفاوت است. شاید ندانید علت این تفاوت قیمت در چیست. بهتر است بدانید به دلیل تنوع بالا و رقابت شدید محصولات تولیدی شرکت‌های متعدد، قیمت محصولات متفاوت است. ممکن است این اختلاف قیمت‌ها شما را در خرید کالای مناسب گمراه سازد. در این صورت نمی‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. قبل از هر چیز لازم است کیفیت محصول را مدنظر داشته باشید. ما با شما هستیم تا شما را در خرید دستگاه تصفیه آب مناسب یاری رسانیم.

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

چه عواملی درقیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی تاثیرگذار هستند؟

مراحل دستگاه تصفیه آب

در صورتی که بخواهید دستگاه تصفیه آب مناسبی بخرید، شاید فروشنده به شما درباره مراحل دستگاه تصفیه آب توضیحاتی بدهد. در این دستگاه‌ها شش مرحله اصلی شامل فیلتر پپه (پلی پروپلین)، فیلتر کربن اکتیو، فیلتر کربن بلاک و یا پپه ۱ میکرون، فیلتر ممبران، فیلتر پست کربن و فیلتر مینرال وجود دارد. شاید فروشنده در خصوص مراحل دیگری نیز توضیحاتی به شما بدهد. مد نظر داشته باشید که یک دستگاه خوب و مناسب نیازی به همه این مراحل ندارد و نیازی نیست که این تبلیغات فریبنده باعث انتخاب اشتباه شما شوند. پس قبل از هر چیز بهتر است ابتدا به کیفیت مناسب محصول توجه کنید.

تاثیر برند بر قیمت دستگاه تصفیه صنعتی

امروزه شرکت‌های سازنده از عوامل تاثیرگذار قیمت این محصولات هستند. برخی از شرکت‌های تولیدکننده داخلی این محصولات را به‌عنوان دستگاه‌‎های تایوانی می‌فروشند. توجه داشته باشید که در بازار برخی از این محصولات با برندهای عمومی یافت می‌شود و در صورتی که این محصولات توسط یک شرکت تولیدکننده مونتاژ شود، می‌تواند عنوان آن برند را به خود اختصاص دهد. ولی برخی از برندهای مطرح مانند پرهام شیمی محصولات خود را با مشخصات کامل به بازار عرضه می‌کنند که این محصولات دارای نشان معتبر هستند و شما می‌توانید این محصولات را در صورت لزوم پیگیری کنید.

در صورتی که تمایل دارید بهترین مارک دستگاه تصفیه آب را تهیه کنید، ما به شما پرهام شیمی را پیشنهاد می‌دهیم. محصولات تولیدی این شرکت با بهترین مواد اولیه تهیه و با کیفیت بالا در دسترس شما عزیزان قرار می‌گیرند.

 

خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه

یکی از مهم‌ترین مسایل در انتخاب درست یک دستگاه تصفیه آب، گارانتی معتبر آن است. در صورتی که محصول مورد نظر شما دارای گارانتی باشد، قطعا قیمت بالاتری نیز دارد. در زمان خرید محصول به مدت زمان گارانتی، نوع گارانتی و تعهد شرکت توجه کنید. در صورتی که شرکت فروشنده گارانتی با مدت زمان بیشتری را در اختیار شما قرار دهد، در نتیجه قیمت دستگاه نیز بیشتر می‌شود.

نصب و ارسال دستگاه تصفیه آب صنعتی

در زمان خرید این دستگاه حتما از فروشنده در خصوص نحوه نصب و ارسال آن سوال کنید. اگر نصب رایگان نباشد به طور حتم هزینه‌ای را باید برای این کار به نصاب بپردازید. ولی برخی شرکت‌ها این خدمات را به صورت رایگان ارائه می‌دهند.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

امروزه اهمیت دستگاه تصفیه آب صنعتی RO بر هیچکس پوشیده نیست و آب سالم و پاک نیاز همه افراد است. به همین دلیل ساخت این دستگاه‌ها توسط شرکت‌های سازنده مانند پرهام شیمی انجام می‌پذیرد. شما عزیزان می‌توانید با اطمینان خاطر این دستگاه را از پرهام شیمی خریداری نمایید. همچنین توجه داشته باشید که تمامی محصولات این برند از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار هستند. در صورت هر گونه سوال در خصوص نحوه سفارش دستگاه تصفیه آب، می‌توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم در خصوص قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی را دریافت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع مکالمه
با کلیک در این بخش با ما ارتباط باشید