پلی اکریل آمید یاپلی الکترولیت

 پلی اکریل آمید PAM چیست؟

پلی اکریل آمید یاپلی الکترولیت دیگر نام‌های این ماده شیمیایی است. فرمول شیمیایی پلی الکترولیت _CH2CHCONH2)) است. اگر آبرسانی برای این ماده انجام شود، تبدیل به حالتی ژله مانند و نرم می‌شود. به این ترتیب محصولاتی از آن بوجود می‌آید. پلی آکریل آمید یا پلی الکترولیت خطی یک پلیمر غیر یونی و محلول در آب است. این پلیمر را می‌توان به گروه‌های کربوکسیلیک تبدیل کرد.

این روش از طریق هیدرولیز برخی از گرو‌های آمید امکان پذیر است. این پلیمر میل شدیدی به آب دارد و جزئ پلیمرهای آبدوست به حساب می‌آید. در نتیجه بهترین ماده برای تولید محلول‌های آبی با غلظت بالا هستند. همانطور که گفتیم خاصیت ژل مانند ماده شیمیایی پلی الکترولیت باعث شده است .تا به عنوان ماده‌ای از بین برنده مورد استفاده قرار بگیرد. در واقع پلی آکریل آمید از واحدهای کوچک آکریل آمید تشکیل شده است. ساختار زنجیره‌ای این ماده شیمیایی در مرحله اول خطی و ساده است. اما همین ساختار ساده هم می‌تواند تبدیل به ساختار سازمان یافته و پیچیده‌تری شود.

پلی اکریل آمید

برای کامل کردن عمل تصفیه و حذف ناخالصیهای معلق و کلوئیدی در آب و ایجاد لخته‌های بزرگتر از موادی به نام کمک منعقد کنندهپلی الکترولیت یا پلی اکریل آمید (Polyelectrolyte – Polyacrylamid) استفاده می‌شود که گاهی به صورت مخفف PAM از آنها یاد می شود. لخته‌های بدست آمده که ذرات معلق و کلوئیدی را به همراه دارند، به حد کافی درشت هستند. و به‌راحتی ته‌‌نشین و صاف می‌شوند.

کاربرد  پلی اکریل امید در تصفیه آب

پلی الکترولیتها علاوه بر نقش های گفته شده در تصفیه آب، کاربردهای خاصی در صنایع مختلف دارد.که فرآیند کریستالیزاسیون دارند مثل تولید نمکهای کریستاله خوراکی و صنعتی ونیز در فرآیند تولید کاغذ و شیتهای یونولیتی کاربردهای متفاوتی دارند.در نهایت استفاد از پلی الکترولیت سبب کاهش قابل توجه مصرف مواد منعقدکننده مانند پلی آلومینیوم کلراید شده و لذا از لحاظ اقتصادی نقش مهمی در کاهش هزینه مواد مصرفی تصفیه خانه دارد.شرکت پرهام شیمی به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان و عرضه کنندگانانواع گریدهای پلی الکترولیت در ایران می باشد، سعی کرده است تا با ارائه گریدهای مناسبی از این محصول  و انواع آن و تنوع کاربرد گرید های صنعتی و اشامیدنی نظر مشتریان را از نظر کیفیت، قیمت و سرعت تحویل دهی تامین نماید.

پلی آکریل آمید آنیونی (Anionic poly acrylamide) جهت منعقد سازی عمدتا در صنایع معدنی کاربرد دارد.

شرکت Anhui Tianrun دارای طیف گسترده ای از پلمیر های آنیونی با شارژ و وزن مولکول متفاوت می باشد.در حال حاضر مدل A756  با شارژ بالا و وزن مولکولی متوسط توسط شرکت پرهام شیمی به صورت گسترده در بازار ایران عرضه می گردد.سایر گریدهای آنیونی در آزمایشگاه شرکت پرهام شیمی برای مشتریان محترم تست و در صورت درخواست به صورت خاص وارد می گردد.

خطرات پلی اکریل آمیدو دلیل سرطان زا بودن:

اکریل امید بر سلامتی انسان میتوند تاثیر بسزایی داشته باشد ،در موادی که  دارای کربوهیدرات هستند مانند نان، چیپس سوسیس و…  به دلیل سرخ و برشته شدن این مواد و درجه بالای دما ،در بدن تجزیه شده است.و  گلیسید آمیدآزاد شده  با DAN واکنش داده و باعث جهش و ایجاد سرطان میشود

نحوه خرید و فروش پلی الکترولیت:

 پرهام شیمی ،اولین نماینده فروش تیان ران (A756) وFLOPAM کره (SNF) کد ۳۳۱ و ۹۳۴در ایران ، فروش  تخصصی پلی اکریل آمید  انیونی و پلی اکیرل آمید کاتیونی با قیمت مناسب  ،در بحث خرید پلی الکترولیت اولین موضوع قیمت پلی الکترولیت است.

قیمت این ماده منعقد کننده بستگی به عوامل مختلفی دارد. بهتر است از یک سایت و یا شرکت‌های تولید کننده معتبر بهترین کیفیت پلی الکترولیت را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. در بسیاری از سایت‌ها فروش الکترولیت به صورت عمده صورت می‌گیرد. تولید کننده پلی الکترولیت است که قیمت را بر اساس کیفیت و نوع پلی الکترولیت مشخص می‌کند.

قیمت پلی الکترولیت‌های کاتیونی و پلی الکترولیت  آنیونی و … باهم متفاوت است. نمایندگی پلی اکریل آمید یاپلی الکترولیت تیانران یکی از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان پلی الکترولیت است. تمامی محصولات شرکت تیانران دارای گواهی تایید کیفیت است.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۳ رای
شروع مکالمه
با کلیک در این بخش با ما ارتباط باشید