فروش تگزاپن در تهران

فروش تگزاپن در تهران
تگزاپن یا تگزاپون نوعی ترکیب اسید چرب با اکسید اتیلن و سولفوناسیون است. این ماده سفید رنگ، قابلیت انحلال بالایی در آب دارد؛ به طوری که در کسری از ثانیه در آّب حل می شود. قابلیت امولسیون کنندگی و کف فراوان، این محصول را به ماده ای مناسب جهت تولید مواد شوینده تبدیل کرده است؛ که در صنعت تولید شامپو و صابون کاربرد بسیار گسترده ای دارد. علاوه بر صنعت بهداشتی، صنایعی نظیر نساجی، آرایشی، پاک کننده و پودر شوینده نیز به صورت عمده از این ترکیب استفاده می کنند. اگر در شهر تهران زندگی می کنید و قصد خرید این محصول را دارید، در ادامه همراه ما باشید:

تگزاپن چیست؟

سدیم لوریل اتر سولفات (SLES)، با نام تجاری تگزاپن یا تگزاپون شناخته می شود. این ماده خمیری شکل، نیمه شفاف سفید یا مایل به زرد است. بوی این ماده ملایم بوده و غلظت های ۳۰ و ۷۰ درصد آن را می توان در بازار یافت. تگزاپن جزوی از مواد فعال آنیونی به حساب می آید. این محصول از ترکیب یک اسید چرب (مانند روغن نارگیل) به همراه اکسید اتیلن و سولفوناسیون ساخته می شود.
تگزاپن به دو صورت تگزاپن صدفی و N70 تولید می شود. نوع صدفی آن نسبت به N70 درصد خلوص پایین تری دارد و در تولید شوینده های صدفی و غیر شفاف مانند شامپوها مورد استفاده قرار می گیرد. در مقابل تگزاپون N70، خمیری شکل بوده و با ویسکوزیته بالا در زمینه تولیدات مایعات شوینده شفاف به کار می رود. در ترکیبات N70، مقدار اندکی نمک وجود دارد؛ چرا که تگزاپون با غلظت طبیعی، هنگام رقیق شدن با آب ویسکوزیته پایینی از خود نشان می دهد. بدین ترتیب، با افزودن نمک و آلکانول آمید می توان ویسگوزیته آن را تنظیم کرد.

فروش تگزاپن در تهران

تگزاپن در تهران به دو صورت N70  و تگزاپن صدفی در فروشگاه های تامین اسانس و مواد شیمیایی به فروش می رسد. این ماده باعث می شود که محصولات تولیدی شما، ظاهری زیبا پیدا کرده و صابون ها و شامپوها ظاهری غیر شفاف و صدفی پیدا کنند. همچنین موجب رنگ دهی و غلیظ شدن محصول نهایی می شود. با توجه به اینکه تگزاپن کیفیت محصولات تولیدی شما را تضمین می کند، باید نسبت به کیفیت و عملکرد آن، اطمینان کافی را داشته باشید.
شرکت های زیادی در زمینه فروش این محصول فعالیت می کنند. اما تنها تعداد انگشت شماری از این فروشگاه ها در تهران به صورت پیشتاز بخش عمده ای از نیاز های بازار را تامین می کنند. شرکت پرهام شیمی در صدر فروشگاه های تامین کننده مواد شیمیایی است که  تگزاپن را با بالاترین کیفیت و قیمت به مشتریان خود عرضه می کند. این فروشگاه، با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع مواد شیمیایی توانسته است رضایت مشتریان خود را در زمینه فروش تگزاپن در تهران، جلب نماید. چرا که تگزاپن مرغوب و با کیفیت علاوه بر کیفیت محصول، ظاهری لوکس و درخشان را به محصولات نهایی شما می دهد.
فروش تگزاپن در تهران

نحوه ارسال تگزاپن در تهران

پرهام شیمی به عنوان وارد کننده و تامین کننده انواع برندهای معتبر مواد شیمیایی چون تگزاپن پاکسان، قدم های موثری در این عرصه برداشته است. این شرکت توانسته است، رضایت مشتریان خود را از بابت قیمت مناسب، کیفیت بالا و سرعت تحویل دهی جلب نماید. در صورتی که قصد خرید از پرهام شیمی را دارید، می توانید خرید های خود را به صورت خرد و یا عمده ثبت کنید. برای این کار می توانید به صورت حضوری در شرکت حاضر شده و یا با شماره های درج شده تماس بگیرید.

مشخصات تگزاپن

• نام: TEXAPON, sodium lauryl ether sulfate
• فرمول شیمیایی: NaC12H25SO4
• نام های دیگر: سدیم لوریل اتر سولفات، SLES
• گرید: صدفی و N70
• بسته بندی: بشکه ۱۶۵ یا ۲۲۰ کیلوگرمی
• کشور تولید کننده: ایران، مالزی
• ذخیره سازی: در جای خشک
• PH: 7.5-9
• جرم مولی: ۲۸۸٫۳۸ گرم مول
• نقطه جوش: ۲۶۰ درجه سانتی گراد

صنایع مصرف کننده تگزاپن

تگزاپن ماده ای است که به عنوان کف کننده و پف زا به ترکیبات محصولات اضافه می شود. کف تولید شده توسط این ماده، جهت حذف لایه چربی از روی پوست و مو بسیار مناسب است. تگزاپن به عنوان مواد اولیه بسیاری از صنایع استفاده می شود. در قسمت زیر مهم ترین این صنایع، شرح داده شده اند:
• صنعت آرایشی: در لوسیون و کرم های مورد استفاده برای تمامی نقاط بدن استفاده می شود.
• صنعت مواد شوینده و بهداشتی: به دلیل خاصیت پاک کنندگی آن در پودر لباسشویی، مواد شوینده ظروف و صابون به کار می رود.
• صنعت نساجی: به دلیل خاصیت روان کنندگی این محصول در صنایع نساجی، رنگرزی، روغن و چرم مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه تولید تگزاپن

تگزاپن یکی از مشتقات سدیم لوریل سولفات است. معمولا این ماده از روغن نارگیل که غنی از اسیدهای چرب اسید لوریک است، ساخته می شود. در ابتدا روغن نارگیل در آب، به همراه سدیم هیدروکسید حرارت می بیند. از طریق این فرایند روغن نارگیل به اسید لوریک و گلیسیرین تبدیل شده و سپس از طریق فرایند هیدروژناسیون به الکل های چرب تبدیل می شوند. در نهایت، لوریل سولفات به همراه سدیم هیدروکسید جهت تولید سدیم لوریل سولفات واکنش داده می شود و با استفاده از فرایند اتوکسیلاسیون، تگزاپن به دست می آید.

قیمت تگزاپن در تهران

قیمت تگزاپن در تهران به عوامل متعددی وابسته است. از جمله این عوامل می توان به درصد خلوص، نرخ ارز، قیمت جهانی، بورس کالا، قیمت انرژی در صنایع اشاره کرد. بر این اساس و با توجه به نوسانات ارزی در کشور، نمی توان قیمت ثابتی را برای تگزاپن عنوان کرد. در سال های اخیر، با ورود برخی از محصولات شیمیایی به بازار بورس، روند تقاضا و عرضه این محصولات به ثبت رسیده است. به دلیل همین موضوع، شاهد متعادل شدن قیمت آن بوده ایم. برای اطلاع از قیمت دقیق و روز این محصولات، می توانید با کارشناسان پرهام شیمی تماس حاصل کنید.
فروش تگزاپن در تهران توسط موسسات و شرکت های مختلفی انجام می شود. اما تنها تعداد اندکی از آن ها اجناس را با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می دهند. با توجه به اینکه کیفیت تگزاپن در کیفیت محصول نهایی شما موثر است، لازم است به برند و فروشگاهی که از آن خرید می کنید، نهایت دقت را داشته باشید. پرهام شیمی یکی از شرکت های تامین کننده مواد شیمیایی در سطح کشور است که فروش تگزاپن در تهران را به صورت عمده در دست گرفته است. شما می توانید با خیالی آسوده از نحوه ارائه محصولات و همچنین قیمت و کیفیت، تگزاپن را خریداری کنید.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع مکالمه
با کلیک در این بخش با ما ارتباط باشید