گلیسیرین چیست و از کجا تهیه کنیم؟

گلیسیرین چیست

گلیسیرین چیست و از کجا تهیه کنیم؟ آیا میخواهید با گلیسیرین و ویژگی های آن آشنا شوید؟ به این منظور همراهی با ما را در پرهام شیمی از دست ندهید.

در صنایع شیمیایی مواد مختلفی تولید می شوند که هر کدام از انها در بخش های مختلفی از زندگی انسان ها به کار می روند و کاربرد مخصوص به خود را دارند.

گلیسیرین نیز از جمله مواد شیمیایی است که از آن به دلایل مختلفی استفاده می شود و لازم به ذکر است که این ماده علاوه براینکه به صورت شیمیایی تولید می شود، به شکل چربی های گیاهی و حیوانی نیز یافت می شود.

گلیسیرین چیست و از کجا تهیه کنیم؟

برای اینکه شما را با گلیسیرین بیشتر آشنا کنیم باید بگوییم که گلیسیرین یک ماده شفاف و بی بو است که در امور مختلفی همچون امور مربوط به مراقبت های پوستی به وفور استفاده می شود و در واقع مفید بودن این ماده شیمیایی برای پوست انسان باعث شده است تا از آن در صنایع مختلف که تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی مربوط به پوست هستند، به میزات زیادی استفاده شود.گلیسیرین را می توانید از فروشگاه های آرایشی بهداشتی، خرازی ها و یا داروخانه ها تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

اما اگر از جمله افرادی هستید که به حجم زیاد این مایع شفاف نیاز دارید، به شما توصیه می کنیم که آن را از مجموعه پرهام شیمی که وارد کننده و عرضه کننده مواد شیمیایی مختلف همچون گلیسیرین است، تهیه نمایید تا به این شکل واسطه های فروش گلسیرین را دور بزنید و آن را مستقیما از خود عرضه کننده تهیه نمایید.

در این خصوص می توانید از طریق تلفن های تماس پرهام شیمی با همکاران ما در تماس باشید و اطلاعات بیشتری به دست آورید.

گلیسیرین صنعتی چیست؟

گلیسیرین دارای سه نوع مختلف از قبیل: حیوانی، گیاهی و شیمیایی است که نوع شیمیایی آن در کارخانه های صنعتی و با استفاده از الکل تولید می شود که این نوع گلیسیرین را به عنوان گلیسیرین صنعتی نیز می شناسند. گلیسیرین صنعتی را با استفاده از نفت نیز می توان تهیه کرد و علاوه بر آن باید اشاره کنیم که برای تولید گلیسیرین صنعتی از تخمیر میکروبی و سنتز شیمیایی و بیودیزل هیدرولیز استفاده می شود.

مزایای خرید گلیسیرین از پرهام شیمی:

با خرید گلیسیرین از مجموعه پرهام شیمی قادر به بهره بردن از مزیت های زیر هستید:

  • خرید گلیسیرین با قیمت مناسب
  • امکان خرید گلیسیرین به صورت آنلاین
  • حذف واسطه های فروش گلیسیرین
  • عدم نیاز به خارج شدن از منزل برای خرید این ماده
  • امکان خرید گلیسیرین در حجم زیاد
  • و….

 

کاربرد گلیسیرین در صنایع چیست؟

در صنایع مختلفی از گلیسیرین استفاده می شود. که برخی از انواع این صنایع را میتوان گروه های صنعتی زیر نام برد:

  • صنایع داروسازی
  • صنایع غذایی
  • تولید محصولات مربوط به ضد یخ
  • تولید مواد منفجره

 

نکات ایمنی مربوط به گلیسیرین چیست؟

کسانی که با گلیسیرین glycerin  به عنوان یک مصرف کننده و یا تولید کننده سر و کار دارند. باید نکات ایمنی را در خصوص آن رعایت کنند تا از بروز مشکل برای انها جلوگیری شود. نکات ایمنی که در ارتباط با گلیسیرین باید رعایت شوند عبارتند از:

  • از انجایی که گلیسیرین از الکل تولید می شود یک نوع ماده قابل احتراق است. و می تواند باعث ایجاد آتش سوزی شود و تا کنون آتش سوزی های زیادی به همین دلیل در کارخانه ها رخ داده است
  • گلیسیرین می تواند باعث تحریک شدن چشم، ریه و بینی شود و اگر گلیسیرین با این بخش های بدن تماس پیدا کند. آب موجود در انها را به خود جذب می کند و باعث خشک شدن آنها می شود.
  • در حین انبارداری این ماده نیز لازم است تا کارکنان موارد ایمنی را در نظر بگیرند و گلیسیرین را در ظرف های مخصوص و دور از رطوبت نگهداری کنند.
  • گلیسیرین باید در یک محل خشک و تاریک نگهداری شود

 

بخش پایانی:

حال که دریافتید گلیسیرین چیست و چگونه می توان آن را تهیه کرد. در ابتدا لازم است تا اول هدف تان از خرید گلیسیرین مشخص شود. و با مشخص شدن هدف بتوانید تعیین کنید که کدام یک از انواع گلیسیرین را نیاز دارید.

سپس می توانید برای خرید گلیسیرین اقدام کنید.و اگر به گلیسیرین صعنتی نیاز داشته باشید، از مجموعه پرهام شیمی به این دلیل می توانید کمک دریافت کنید.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۱ از ۵
از مجموع ۷ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع مکالمه
با کلیک در این بخش با ما ارتباط باشید