فروش آب اکسیژنه ۳۵ درصد

آب اکسیژنه 35 درصد

آب اکسیژنه ۳۵ درصد که با عنوان پراکسید هیدروژن نیز شناخته می شود. این ترکیب یک ماده شیمیایی و بی رنگ اس و بسیار شبیه به مولکول آب است. اما با این تفاوت که پراکسید هیدروژن یک عدد اتم اکسیژن کمتر از مولکول آب دارد. در واقع آب اکسیژنه یک نوع محلول رقیق است که با توجه به خاصیت اکسید کننده، سفید کننده و ضدعفونی کننده ای که دارد، امروزه در صنایع مختلف کاربردهای زیادی پیدا کرده است. برای آشنایی با نحوه فروش این ماده پرکاربرد، در ادامه ما را همراهی کنید.

 

آب اکسیژنه ۳۵ درصد چیست؟

امروزه پراکسید هیدروژن را در درصدهای خلوص مختلف به بازار مصرف عرضه می کنند. غلظت ها و درصد خلوص آب اکسیژنه، تراکم مولکول ها را در یک حجم‌ مشخص را نشان می دهد. هنگام خرید آب اکسیژنه باید دقت زیادی داشته باشید؛ زیرا این محصول در درصد خلوص های متنوع به بازار مصرف عرضه می شود. آب اکسیژنه ای که دارای درصد خلوص ۳۵ درصد است، معمولا در صنایع غذایی کاربردهای فراوانی دارد.

آب اکسیژنه هایی که درصد خلوص آن ها ۳۵ درصد است، را در ظرف های مخصوص بسته بندی می کنند؛ به همین دلیل باید با دقت بیشتر آن را جا به جا کرد. این محصول با فرمول مولکولی H2O2، جزو مواد شیمیایی است که خطرات مضر برای محیط زیست به همراه ندارد. البته زمانی که با این محلول کار می کنید، به نکات مراقبتی توجه ویژه ای داشته باشید.

 

آب اکسیژنه 35 درصد چیست

 

با ویژگی های آب اکسیژنه ۳۵ درصد آشنا شوید

آب اکسیژنه در برخی مواقع کیفیت خود را از دست می دهد برای مثال زمانی که در مقابل نور خورشید قرار داشته باشد، به آب و اکسیژن تجزیه می شود. ترکیبات حاصل از تجزیه این ماده  در محیط های اسیدی آهسته تر و در محیط های بازی  با سرعت بالا انجام جدا می شوند. زمانی که آب اکسیژنه در مقابل نور و گرما قرار داشته باشد، سرعت واکنش دهی آن به صورت چشمگیر افزایش می یابد. با توجه به این موارد، آب اکسیژنه را در مکان هایی نگهداری کنید که تاریک و خنک است، تا مواد تجزیه نشوند و کیفیت خود را از دست ندهند.

اگر آب اکسیژنه را برای مدت زمان طولانی در داخل انبار نگهداری کنید، در نهایت تجزیه می شود و سپس تبدیل به آب می گردد. بعضی از مواد مانند گرد دی اکسید منگنز و گرد فلزات سرعت واکنش این ماده را کاهش می دهند. یکی از ویژگی های بسیار خوب در آب اکسیژنه این است که خاصیت میکروب کشی، بوبری و سفید کنندگی دارد. با توجه به اینکه آب اکسیژنه خواص بسیار زیادی دارد، پس علاوه بر مصارف خانگی در صنایع مختلف هم به کار می رود.

 

کاربردهای آب اکسیژنه ۳۵ درصد

آب اکسیژنه یک ماده شیمیایی است که به دو صورت خانگی و صنعتی تولید می شود. امروزه این ماده در صنایع مختلف کاربردهای بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. برخی از کاربردهای مهم آب اکسیژنه ۳۵ درصد عبارت است از:

  • رشد گیاهان: اگر قصد دارید که گیاه و سبزی در مدت زمان کمتری رشد کند، در ابتدا دانه را به مدت ۲۰ دقیقه در داخل محلول آب اکسیژنه قرار دهید و سپس آن را بکارید. این کار روند رشد گیاه را به طور چشمگیر افزایش می دهد.
  • ضد عفونی: در انواع زخم ها و سوختگی های سطحی، می توان از آب اکسیژنه برای ضدعفونی زخم استفاده کرد. این ماده اکسیژن بیشتری را به زخم و سوختگی می رساند و در این مواقع تمام سلول های مرده از بین می روند.
  • کشاورزی: با استفاده از آب اکسیژنه ۳۵ درصد، می توان انواع بیماری های گوناگون را در گیاهان از بین برد.
  • سفید کننده: با توجه به اینکه پراکسید هیدروژن خاصیت سفیدکنندگی دارد، پس امروزه در محصولات متنوع آرایشی و بهداشتی از این محصول استفاده می شود.
  • تصفیه آب: در تصفیه خانه ها برای حذف مواد مضر و آلودگی ها از داخل آب، از آب اکسیژنه استفاده می کنند.
  • نظافت: امروزه در اکثر خانه ها برای نظافت حمام، سرویس بهداشتی و غیره از آب اکسیژنه استفاده می کنند. با توجه به خاصیت سفید کنندگی که این ماده دارد، تمام لکه ها را از روی سطوح پاک می کند.

 

نحوه خرید آب اکسیژنه ۳۵درصد

امروزه شرکت های بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که آب اکسیژنه را تولید می کنند، سپس برای مصارف خانگی و صنعتی، روانه بازار مصرف می شود. در زمان های گذشته برای خرید یک محصول، باید مدت زمان زیادی صرف می شد تا در نهایت محصول مورد نیاز خود را انتخاب می کردند. اما امروزه اکثر تولید کننده ها و فروشگاه ها، سایت های فروش را راه اندازی کرده اند که می توانید به راحتی محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

اگر قصد دارید که آب اکسیژنه ۳۵ درصد را خریداری کنید، باید به مراکز فروش انواع مواد شیمیایی مراجعه کنید. همچنین برای تجربه خریدی آسان و مطمئن، می توانید به سایت های آنلاین مراجعه کنید. در این صورت می توانید محصول مورد نیاز خود را به آسانی سفارش دهید. بعد از سفارش آب اکسیژنه از طریق فروشگاه های آنلاین، در کمترین زمان ممکن می توانید به محصول خود دسترسی داشته باشید.

 

قیمت آب اکسیژنه ۳۵درصد

امروزه قیمت اکثر مواد افزایش یافته است، پس بدون شک در زمینه مواد شیمیایی نیز قیمت ها بالا رفته است. با توجه به اینکه دغدغه اصلی افراد در زمان خرید یک‌ محصول، قیمت آن  می باشد، پس می توان با مراجعه به سایت از تعرفه های آن آگاه شد. برای تعیین قیمت این مواد باید به موارد زیادی توجه داشته کرد؛ زیرا قیمت آب اکسیژنه به موارد زیادی بستگی دارد.

این نوع ماده شیمیایی در کارخانجات متنوع تولید می شود که در هر یک از تولید کننده قیمت مدنظر خود را برای محصولاتش اعلام می کند. در کل قیمت این محصول نسبت به مزایای زیادی که دارد، بالا نیست. همچنین با توجه به کاربردهای بسیار زیادی که دارد، قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است.

 

سخن پایانی

آب اکسیژنه ۳۵ درصد یکی از ترکیبات پرکاربرد است که مزایای بسیار زیادی دارد. در کل آب اکسیژنه ها را با درصد خلوص های متنوع تولید می کنند که درصد خلوص ۳۵ درصد آن، کاربرد بسیار زیادی در صنایع غذایی دارد. برای خرید این نوع ماده شیمیایی، می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع مکالمه
با کلیک در این بخش با ما ارتباط باشید