پرکلرین ضد عفونی کننده سبزیجات

پرکلرین ضد عفونی کننده سبزیجات

مصرف سبزیجات و دریافت ویتامین های موجود در سبزیجات برای همه افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. همان طور که می دانید باکتری های زیادی در سبزی ها و میوه ها وجود دارند و قبل مصرف باید با مواد مخصوصی گند زدا شوند. پرکلرین یک ترکیب شیمیایی محسوب می شود که تحریک کننده پوست و ضد عفونی کننده است. این ماده به عنوان پودر سفید در بین مردم شناخته شده و در صنایع مختلفی کاربرد دارد. اگر شما نیز قصد استفاده از این ماده را دارید، بهتر است با آن آشنا شوید. همراه ما باشید:

پرکلرین ضد عفونی کننده سبزیجات و محصولات صنعتی

پرکلرین ضد عفونی کننده سبزیجات و محصولات صنعتی

 

روش گند زدایی سبزیجات

از پرکلرین همواره برای از بین بردن عوامل بیماری زا در سبزیجات و میوه جات به عنوان گند زدا استفاده می شود. شما می توانید با کیفیت ترین پرکلرین را از شرکت پرهام شیمی خریداری نمایید. شرکت پرهام شیمی یکی از بهترین تولید کنندگان پرکلرین محسوب می ‌شود. که این مواد را با مناسب ترین قیمت در بازار عرضه می‌ کند. برای اینکه سبزیجات را از هر گونه آلودگی پاک‌ کنید و از هر گونه بیماری پیشگیری نمایید، طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. اولین مرحله پاکسازی است که برای این کار در ابتدا میوه و سبزی را به خوبی پاک کنید این است که گل و لای آن را برطرف کنید با آب شستشو دهید.
  2. مرحله بعدی مرحله انگل زدایی است. در این مرحله باید میوه و سبزی ها را در یک ظرف ۵ لیتری قرار دهید. و به ازای هر لیتر ۳ تا ۵ قطره مایع ظرفشویی معمولی را به آن آب اضافه کنید. ظرف را پر آب کرده و سبزی و میوه ها را هم بزنید تا آب موجود در ظرف کف کند.

 

پرکلرین ضد عفونی کننده سبزیجات و محصولات صنعتی

  1. میوه و سبزیجات را به مدت زمان ۵ دقیقه در آن آب نگه دارید. پس از آن میوه و سبزیجات را از کفاب خارج کنید. و آب موجود در ظرف را تخلیه نمایید. میوه و سبزیجات و ظرف مورد نظر را مجددا با آب شستشو دهید، تا تخم انگل باقی مانده از ظرف ها جدا شوند.
  2. مرحله بعدی مرحله گند زدایی است. برای اینکه گندزدایی انجام دهید و میکروب ها را از بین ببرید. نصف قاشق چایخوری پودر پرکلرین ۷۰ درصد که برابر است با یک گرم به ظرف ۵ لیتری پر آب اضافه کنید. و آن را کاملا حل کنید تا محلول گندزدایی زدا بدست آید.
  3. سپس سبزیجات و میوه هایی که انگل زدایی کرده اید را درون آن ظرف بریزید و بگذارید ۵ دقیقه میوه ها و سبزی ها درون ظرف بمانند. تا در نهایت میکروب ها از بین بروند.
  4. بهتر است بدانید که سایر گندزدا های موجود در بازار که دارای مجوز بهداشت هستند، قابل استفاده می باشند. در این موارد باید مطابق دستور عملی که روی بسته بندی درج شده است عمل کنید.
  5. در مرحله بعد باید میوه ها و سبزیجات را که گندزدایی شده اند با آب تمیز بشویید. تا تا باقی مانده کلر و ماده گندزدا از میوه ها و سبزیجات جدا شود و پس از آن می توانید مصرف کنید.

 

نکات مهم جهت خرید و ضدعفونی کردن سبزیجات

در هنگام خرید علاوه بر موارد بالا باید به نکات زیر هم توجه کنید:

  • سبزیجات و میوه هایی که ظاهر سالمی دارند برای خرید انتخاب کنید و میوه و سبزیجات که شسته نشده اند را وارد یخچال نکنید.
  • قبل از ضد عفونی کردن سبزیجات و میوه ها دستان خود را به صورت صحیح شستشو دهید.
  • در هنگام شستشو از تماس دست با چشم و بینی و صورت خود خودداری کنید.
  • میوه ها را با پوست مصرف نکنید و بعد از خرد کردن میوه ها و سبزی از را در یک ظرف در بسته درون یخچال قرار دهید.

 

پرکلرین ضد عفونی کننده سبزیجات  است که پرکلرین یک ماده شیمیایی است که همواره کاربرد فراوانی دارد و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.  این ماده توسط شرکت های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود. شما می ‌توانید با کیفیت ترین پرکلرین را با مناسب ترین قیمت از شرکت پرهام شیمی خریداری نمایید .و برای اطلاع از قیمت و پرسیدن هر گونه سوال با کارشناسان شرکت تماس بگیرید. شرکت پرهام شیمی با دارا بودن کادری مجرب و متخصص، همواره در تلاش هستند تا سطح کیفیت تولیدات خود را ارتقا دهند. و کالایی با مناسب ترین قیمت را به بازار عرضه کنند. همچنین شرکت پرهام شیمی مفتخر است که با شعار فروش بیشتر و سود کمتر گام مهمی در راستای مشتری مداری بردارد.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع مکالمه
با کلیک در این بخش با ما ارتباط باشید