خرید پرکلرین ۷۰ درصد

خرید پرکلرین ۷۰ درصد

هیدرولیک کلسیم به ماده ای گفته می شود که با فرمول شیمیایی  Ca(CIO)2 تولید و از آن در صنعت به وفور استفاده می شود. قیمت پرکلرین با توجه به درصد آن تعیین خواهد شد. این ماده به عنوان اکسنده قوی کاربرد دارد و در زمان استفاده از آن باید به برخی از نکات ایمنی توجه کنید. اگر قصد خرید پرکلرین ۷۰ درصد را دارید، در ادامه همراه ما باشید:

بیشتر با  پرکلرین ۷۰ درصد آشنا شوید

در نگهداری این ماده باید دقت کافی داشته باشید. پرکلرین را باید در مکانی خشک و خنک دور از نور خورشید، جرقه، حرارت، منابع حرارتی، مواد احیا کننده، مواد آتش زا، مواد آلی، مواد خورنده و سوخت های فسیلی نگهداری کنید. پرکلرین به دو صورت پودری و گرانول تولید و برای فروش به بازار عرضه می شود. شما نیز می توانید با مراجعه به سایت پرهام شیمی و تماس با کارشناسان شرکت ما پرکلرین ۷۰ درصد را با بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

مشخصات پرکلرین ۷۰ درصد

بهتر است بدانید که هیدرولیک کلسیم یک ترکیب غیر آلی و وزن مولکولی ۱۴۲.۹۷۴ گرم در مول است. از پرکلرین برای تصفیه آب در صنعت استفاده می کنند. پرکلرین یک پودر سفید رنگ نسبتا پایدار می باشد. این ماده از میزان کلر بیشتری به نسبت هیپوکلریت سدیم برخوردار است. هنگامی که این پودر در آب حل شود از این قابلیت بهره‌ مند می شود که کلر و اکسیژن برای خنثی سازی آب استخر و فاضلاب صنعتی فراهم خواهد شد. به طور کلی پرکلرین دارای مشخصات زیر است:

  1. میزان کلر قابل استفاده در این ماده ۳۹ـ۵/۳۳% است.
  2. گرانول هیپوکلریت کلسیم از ۷۰-۶۵ درصد وزن کلر تشکیل شده است.

بهتر است بدانید که پرکلرین یکی از مناسب ترین و ارزان ‌ترین گندزدایی آب در تصفیه آب محسوب می شود. به خصوص در شرایط ویژه در کنترل اپیدمی قابل انتقال از طریق آب تاثیر گذار است. مصرف زیاد پرکلرین توسط آب بیانگر آلودگی شدید آب است.

روش تهیه پرکلرین ۷۰ درصد و قیمت آن

پرکلرین از واکنش کلر با شیر آهک در مجاورت سدیم هیدروکسید، طی یک فرایند چند مرحله آب، دوغاب پرکـلرین حاصل خواهد شد. بعد از انجام فیلتراسیون و خشک کردن، گرانول‌های پرکـلرین حاصل می شود. پرکلرین کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارد. در صنعت به پرکلرین هیپوکلریت کلسیم نیز گفته می شود. ما در زیر به برخی از کاربرد های این مواد اشاره کرده ایم که عبارت ‌اند از:

  • کاربرد پرکلرین در آب آشامیدنی
  • کاربرد پرکلرین در تصفیه آب
  • کاربرد پرکلرین در تصفیه آب استخر
  • کاربرد پرکلرین در صنعت نساجی
  • کاربرد پرکلرین در صنعت ساخت و تولید کاغذ
  • کاربرد پرکلرین در صنایع وابسته دیگر

خرید پرکلرین ۷۰ درصد از پرهام شیمی

شرکت پرهام شیمی با بهره گیری از نیروهای مجرب و بهترین و با کیفیت ترین پرکلرین را برای مصرف صنایع مختلف تولید می کند و به فروش می رساند. شما عزیزان می توانید پرکلرین که یکی از ماده اصلی مورد نیاز صنایع مختلف نیز محسوب می شود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت های معتبر خریداری نمایید. شرکت پرهام شیمی این امکان را به شما خواهد داد که در سریع ترین زمان از طریق سیستم حمل و نقل این ماده را به شهر شما ارسال کند. به منظور اطلاع از قیمت پرکلرین ۷۰ درصد می توانید با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید و از طریق واحد فروش سفارش خود را ثبت کنید.

خرید پرکلرین ۷۰ درصد از پرهام شیمی

همانطور که گفتیم پرکلرین یک ماده شیمیایی پر کاربرد محسوب می شود که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده شیمیایی توسط شرکت های مختلفی تولید می گردد. شرکت پرهام شیمی نیز یکی از این شرکت ها است که در زمینه تولید و فروش این مواد فعالیت دارد. کارشناسان ما در اسرع وقت به سفارشات شما پیگیری خواهند کرد. امیدواریم توضیحات داده شده در مورد پرکلرین ۷۰ درصد برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. دیگر خدمات شرکت پرهام شیمی عبارت اند از: عرضه اوره، اسید استیک؛ کربنات سدیم، آب اکسیژنه، تگزاپن، سولفات آهن و …. می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع مکالمه
با کلیک در این بخش با ما ارتباط باشید