قیمت کود شیمیایی اوره گرانول در سال ۱۴۰۱

قیمت کود شیمیایی اوره گرانول

کود شیمیایی اوره گرانول چیست؟ قیمت کود شیمیایی اوره گرانول چه قدر است؟همان طور که می دانید در صنایع کشاورزی از کود به وفور استفاده می شود .که این کود ها می توانند به صورت شیمیایی، حیوانی و یا گیاهی باشند. کود در کشاورزی در واقع یک عضو جدایی ناپذیر محسوب می شود که در صورت عدم وجود آن مشکلات بسیار زیادی در کشاورزی به وجود می آید.

امروزه در علم شیمی کودهای شیمیایی بسیار متنوعی تولید می شوند. که کود شیمیایی اوره یکی از انواع انها است و در مجموعه پرهام شیمی که به عنوان یک عرضه کننده و وارد کننده مواد شیمیایی مختلف از جمله: کود شیمیای فعالیت دارد، به بررسی کود اوره می پردازیم.

کود شیمیایی اوره گرانول چیست؟

کود شیمیایی اوره در دو نوع مختلف قابل تهیه است. که انواع آن عبارتند از: کود اوره گرانول و کود اوره پریل. کود پریل و گرانول با هم تفاوت هایی دارند که مهم ترین تفاوت انها در ابعاد و اندازه کود است زیرا کود اوره گرانول در مقایسه با پریل از ابعاد ۲ الی ۴ میلی متری برخوردار است در حالی که کود پریل ابعاد کوچک تری دارد و به اندازه ۱ الی ۴/۲ است.

قیمت کود شیمیایی اوره گرانول چه قدر است؟

کود شیمیایی اوره گرانول و اوره پریل  در واقع یکی از پرکاربرد ترین انواع کود شیمیایی در کشاورزی است که شرکت های مختلفی ارائه دهنده آن هستند. در قیمت کود شیمیایی اوره گرانول عوامل مختلفی موثر واقع می شوند .که بر اساس آنها قیمت کود شیمیایی اوره گرانول متغیر خواهد بود.

قیمت کود شیمیایی اوره گرانول چه قدر است؟

مهم ترین عوامل موثر در قیمت آن نیز از قبیل زیر در نظر گرفته می شوند:

وزن بسته بندی کود اوره گرانول:

کود اوره گرانول در بسته بندی هایی با وزن مختلف به بازار عرضه می شود که وزن آنها در قیمت کود شیمیایی اوره گرانول در حین خرید موثر خواهد بود. بنابراین هر چه وزن کودی که شما تهیه می کنید بیشتر باشد، قیمت هر یک کیسه کود نیز برای شما افزایش پیدا می کند.

کیفیت و میزان خلوص کود:

شرکت های تولید کننده کود اوره گرانول آن را با خلوص و کیفیت متفاوتی تولید می کنند و مسلما هر چه قدر که کیفیت آن بالاتر باشد و از خلوص بیشتری برخوردار باشد، قیمت آن نیز برای مصرف کننده بیشتر خواهد بود اما در عوض نتیجه بهتری از به کار بردن آن دریافت خواهد شد.

ارائه دهنده کود اوره گرانول:

در میان شرکت هایی که ارائه دهنده کود اوره گرانول هستند، شرایط متفاوتی وجود دارد که شرایط هر یک از انها در هزینه کود اوره تاثیر گذار خواهد بود. از بهترین ارائه دهندگان کود اوره گرانول در کشور ما می توان به مجموعه پرهام شیمی اشاره کرد که سالیان بسیار زیادی از فعالیت آن در کشور می گذرد و از اعتبار کافی برخوردار است.

در صورتی که قصد دارید از بهترین ارائه دهندگان برای خرید کود شیمیایی اوره گرانول اقدام کنید، پرهام شیمی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

برند کود اوره:

با توجه به متفاوت بودن شرکت های ارائه دهنده کود شیمیایی اوره در کشور، مسلما برند های متفاوتی نیز برای آن وجود دارند. هر برند بر اساس میزان شهرت، کیفیت و میزان رضایت مشتری که داشته باشد. فروش بیشتری دارد و با این وجود قیمت آن با افزایش تقاضا افزایش پیدا می کند.

تعداد کیسه های کود خریداری شده:

مسلما برای استفاده از این کود در کشاورزی با یک کیسه از آن مشکل شما برطرف نمی شود. و لازم است تا چندین کیسه کود اوره را بر حسب نیاز خود فراهم کنید. در نتیجه هر چه قدر که تعداد کیسه های کود مورد نیاز شما افزایش پیدا کند. هزینه ای که به این منظور باید بپردازید نیز بیشتر خواهد شد.

قیمت تمام شده تامین مواد اولیه بازار آزاد:

تولید کنندگان کود اوره برای تهیه مواد اولیه آن باید هزینه ای بپردازند. که بر اساس تورم در کشور هزینه اولیه و قیمت کود اوره ۱۴۰۱ و افزایش قیمت کود اوره  و قیمت کود شیمیایی اوره در بورس دائما  بالا و یا پایین می شود. لازم به ذکر است که هزینه تمام شده آنها برای فراهم کردن مواد اولیه در قیمت کود شیمیایی اوره گرانول برای مشتری تاثیر گذار است.

کلام پایانی:

قیمت کود شیمیایی اوره گرانول بر اساس این موارد قابل تعیین است.و در صورتی که قصد داشته باشید از مبلغ دقیق آن مطلع شوید. باید با شماره تماس های درج شده در وب سایت تماس بگیرید. تا همکاران ما از قیمت دقیق آن شما را مطلع سازند.

بیشتر بخوانید:

تفاوت کود اوره پریل و گرانول

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع مکالمه
با کلیک در این بخش با ما ارتباط باشید